[E-BOOK] Neurologopedia. Glottodydaktyka i logopedia z perspektywy neurobiologicznej - Tom 2

Dostępność: W magazynie
Wysyłka: 24 godziny
Cena: 50,00 zł 50.00
ilość szt.
Zyskujesz 2 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Gdy zamawiasz tylko ten produkt, w koszyku wybierz formę dostawy „Produkt elektroniczny". E-book zostanie wysłany w formacie pdf na Twój adres mailowy.

 

Druga część publikacji pt. Neurologopedia, która jest zbiorem artykułów będących naukową refleksją nad procesem uczenia się języka w sytuacji dwu- i wielojęzyczności. Polecana zarówno specjalistom – glottodydaktykom, neurologopedom, logopedom, pedagogom, jak i rodzicom i nauczycielom.

Autorzy:

  • Marzena Błasiak-Tytuła
  • Dominika Bucko
  • Jagoda Cieszyńska-Rożek
  • Przemysław E. Gębal
  • Agnieszka Jasińska
  • Magdalena Kalita
  • Sławomira Kołsut
  • Marta Korendo
  • Ewa Krauss
  • Małgorzata Małolepsza 
  • Faustyna Mounis
  • Zdzisława Orłowska-Popek
  • Magdalena Peterek
  • Marek Pieniążek
  • Adriana Prizel-Kania
  • Anna Seretny
  • Anna Siudak
  • Agnieszka Ślęzak
  • Małgorzata Waliszko
  • Jowita Wilk
  • Ewa Źródlewska-Banachowicz

Pod redakcją: Marzeny Błasiak-Tytuły, Zdzisławy Orłowskiej-Popek, Anny Siudak

Znajdujące się w książce publikacje o wymiarze zarówno teoretycznym, jak i praktycznym poświęcone są problematyce nauczania języka obcego i drugiego oraz nabywania i uczenia języka w sytuacji zaburzeń rozwoju. Publikacja ta jest dowodem na konieczność współpracy logopedów i glottodydaktyków w zmaganiu się ze współczesnymi problemami związanymi z dwu- i wielojęzycznością, a autorzy podkreślają, że współpraca ta wymaga aktualnej wiedzy z zakresu neurobiologii procesów uczenia się.

Z recenzji prof. UAM dr hab. Małgorzaty Rutkiewicz-Hanczewskiej:

„Recenzowana publikacja jest doskonalą, bo wszechstronną, odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnej glottodydaktyki i neurologopedii, zważywszy na brak systematycznej dydaktyki nauczania języków odziedziczonych, która nie została jeszcze opracowana, z uwagi na rodzące się standardy diagnozy funkcji komunikacyjnych i językowych dzieci emigrantów, a także nowe doniesienia z zakresu neurobiologii procesów uczenia się. Zawarte w publikacji teksty są cenne zarówno dla specjalistów (glottodydaktyków, neurologopedów, logopedów, pedagogów), jak i rodziców dzieci, dla których język polski jest językiem odziedziczonym, dla nauczycieli osób dorosłych kolejnego pokolenia emigrantów, a także tych, dla których polszczyzna z wyboru lub ciekawości jest drugim i kolejnym językiem obcym”.

 

ISBN: 978-83-65423-58-0

Liczba stron: 255

Produkty powiązane

Opinie (0)

Ten produkt nie ma jeszcze opinii. Zaloguj się i dodaj swoją opinię
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl