Kuku sylabowe. Edukacyjna gra karciana dla dzieci

Dostępność: W magazynie
Wysyłka: 3 dni
Cena: 110,00 zł

Cena regularna:

110.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
ilość szt.
Zyskujesz 5 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Pomysł: Katarzyna Guzik-Czachor, Agnieszka Suder

KUKU SYLABOWE jest prostą grą karcianą przeznaczoną dla dwóch lub więcej graczy.

Edukacyjny zestaw kart dla dzieci:

  • wspiera naukę czytania
  • rozwija spostrzegawczość
  • uczy zasad gry i dobrej zabawy.

W pudełku:

  • 4 talie – łącznie 192 karty
  • instrukcja
  • dostęp do dodatkowych pomysłów na gry i zabawy z kartami Kuku sylabowe.

Zestawy sylab w taliach:

  1. PA, PO, PU/PÓ, PE, PI, PY, MA, MO, MU/MÓ, ME, MI, MY
  2. BA, BO, BU/BÓ, BE, BI, BY, LA, LO, LU, LU, LE, LI
  3. FA, FO, FU/FÓ, FE, FI, FY, WA, WO, WU/WÓ, WE, WI, WY
  4. TA, TO, TU/TÓ, TE, TI, TY, DA, DO, DU/DÓ, DE, DI, DY

  

ISBN: 590-20-20797-37-1


ZAWARTOŚĆ
Zestaw zawiera 4 talie po 48 kart – razem 192 karty. Każda talia zawiera karty z sylabami zbudowanymi
ze spółgłosek dwóch paradygmatów, np. P i M.


JAK GRAĆ?
Można grać jedną pełną talią 48 kart, np. talią P i M. Jeśli graczy jest niewielu, możliwe są też
rozgrywki:
– połową talii, np. kartami z sylabami z P lub z M (24 karty),
– wybranymi kartami z talii w zależności od potrzeb, np. po trzy sylaby z każdego zestawu z P i M
(24 karty).


PRZEBIEG GRY
1. Rozdający daje każdemu z graczy po trzy karty, natomiast jednemu – siedzącemu po swojej
lewej stronie – cztery. Reszta kart nie pełni już żadnej roli w grze i tworzy stos kart odwróconych
rewersem do góry.
2. Rozpoczyna gracz, który ma cztery karty, przekazując jedną kartę (tę, która mu nie pasuje),
kolejnemu graczowi.
3. Jeśli dana karta powróci do tej samej osoby, wówczas gracz może zamienić kartę na inną ze stosu
kart zakrytych.
4. Jeżeli któryś z graczy zbierze trzy karty z taką samą sylabą lub trzy karty w tym samym kolorze,
krzyczy: „Kuku!”. Następnie musi pokazać pozostałym graczom swój zbiór kart i przeczytać na głos
znajdujące się na nich sylaby.


KONIEC GRY
Gra toczy się do momentu rozgrywki ostatniej pary graczy. Przegrywa osoba, której nie uda się
zebrać „kuku”.


Polecamy grę kartami w kolejności zgodnej z prezentowaną w zestawie 1. Moich sylabek A. Fabisiak-
-Majcher, E. Ławczys.

 

 

Produkty powiązane

Opinie (0)

Ten produkt nie ma jeszcze opinii. Zaloguj się i dodaj swoją opinię
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl